خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج

خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج, فروش قیر ایزوگام و انواع چسب ,بهترین ایزوگام

موارد استفاده از آسفالت سرد در لایه های آسفالتی

موارد استفاده از آسفالت سرد در لایه های آسفالتی : اولین نكته در عملیات تعمیر و نگهداری، كارایی در تمامی شرایط آب و هوایی است. هزینه مواد نیز بخش مهمی از مجموع هزینه‌های لكه گیری است. تحت شرایط متفاوت، مواد ویژه و اختصاصی بهتر از مواد دیگر كار می‌كند. مخلوط لكه گیری باید نرم بوده و برای نقل و انتقال انعطاف پذیر باشد‌. مخلوط لكه گیری باید پس از گذشت ماه‌های زیادی از ذخیره سازی، قابل كار باشند‌. علاوه بر آن، از آنجایی كه ترمیم زمستانی چاله‌ها معمولاً در دمای یخ بندان انجام می‌شود، لازم است مخلوط در دماهایی كه دستخوش نقل و انتقال و كاربرد می‌شود، قابل كار باشد‌. مخلوطی كه در دمای یخ بندان مناسب است، ممكن است در فصل بهار مناسب نباشد. پتانسیل زهكش شدن قیر یا پایین رفتن قیر را نیز باید در نظر داشت‌. این پدیده زمانی حادث می‌شود كه قیر از سنگدا‌نه‌های اندود شده جدا شده و در زیر دپو متمركز می‌شود‌.

 

موارد استفاده از آسفالت سرد در لایه های آسفالتی

این پدیده به دلیل ذخیره سازی گرم مواد حادث می‌شود، كه نشان دهنده هدر روی اندود است و باعث بروز مشكلات ذخیره سازی در مورد موادی می‌شود كه در زیر دپو قرار دارند‌. بسیاری از مخلوط‌های آسفالت سرد جهت پخش در شر ایط مرطوب مناسب هستند‌. این مخلوط‌ها‌، نیازمند دارا بودن ویژگی‌های استثنایی ضد عریان شدگی هستند. 

https://bitumen.pro/%d9%81%d8%b1%d9%88%d8


%b4-%d8%a2%d8%b3%d9%81%d8%a7%d9%84%d8%aa-%d8%b3%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%86%d8%af%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d8%b3%d8%b1-%da%a9%d8%b4/

بطور معمول در خلال ماه‌های زمستانی برای پر كردن چاله‌ها به عنوان روش موقتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از مخلوطی با كیفیت بالا و تراكم مناسب بسیار مهم است. تراكم برای هر قطعه بسیار ضروری است، حتی اگر این كار توسط یك كامیون انجام شود. کاربردهای آسفالت سرد در راه‌سازی در مقایسه با سایر آسفالت‌ها بیشتر است چون بسیاری از راه‌ها و جاده‌ها در فواصل بسیار دوری از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولید آسفالت گرم قرار دارند و این امر در انتقال آسفالت به محل مورد نظر اختلال ایجاد خواهد کرد. ازآنجایی‌که امکان جابجایی آسفالت سرد در مسافت‌های طولانی وجود داشته و نیازی به گرم کردن برای استفاده ندارد می‌تواند بهترین انتخاب برای راه‌سازی و جاده‌سازی خصوصاً در فضاهای بیرون شهری باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد کندوان پارس آسفالت سرد کندوان پارس, انواع آسفالت سرد

 آسفالت سرد برای تمامی لایه‌‌‌‌‌‌‌های روسازی مورد استفاده قرار‌ میگیرد، به این شرط که تمامی  معیارهای طراحی و محدودیت‌‌‌‌‌‌‌های ترافیکی در طی مسیر رعایت شده باشد. این مدل آسفالت در قشرهای رویه، آستر و اساس قیری برای ترافیک سبک و متوسط و در قشر اساس  قیری برای ترافیک سنگین و خیلی سنگین مورد استفاده قرار‌ می‌گیرد.