خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج

خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج, فروش قیر ایزوگام و انواع چسب ,بهترین ایزوگام

قیمت اجرای آسفالت کشی با روش های جدید

آسفالت کشی امروزه یکی از بهترین روش ها برای محوطه سازی و بعضا عایق بندی پشت بام ها و … محسوب می شود. هزینه آسفالت کاری در کرج یا هر جای دیگری، به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که باید مد نظر قرار بگیرند. متراژ فضا یکی از مهم ترین این عوامل است. طبعا هرچه متراژ بیشتر باشد، هزینه اجرای آسفالت هم بیشتر خواهد شد. میزان آسفالت مصرف شده، قیمت تجهیزات و مواد مورد نیاز، هزینه اقداماتی همچون زیرسازی و … همگی بر هزینه نهایی آسفالت کاری تاثیرگذار هستد. همکاران ما در شرکت گوهر شیمی عایق پایتخت تلاش می کنند تا ضمن ارائه بهترین خدمات و استفاده از مرغوب ترین نوع آسفالت، کمترین هزینه را برای آسفالت کشی در کرج از شما دریافت کنند.

قیمت اجرای آسفالت کشی با روش های جدید

آسفالت‌ کاری یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین پروژه‌ های راه‌ سازی است و اجرای آن با در دست داشتن تجهیزات مناسب، سطوح صافی را در جاده‌ ها و خیابان‌ ها برای تسهیل حمل‌ و نقل‌ های جاده‌ ای فراهم می‌ کند. علاوه‌ بر خیابان‌ ها و جاده‌ ها، آسفالت‌ کاری برای سطوح پارکینگ‌ ها، اماکن صنعتی، مسیر های پیاده‌روی و همچنین سطوح تفریحی نیز استفاده می‌ شود و سطحی با دوام و انعطاف‌پذیر را ایجاد می‌ کند. شرکت ما نیز با سال‌ ها تجربه در زمینه عایق‌ های آسفالت و اجرای انواع آسفالت‌ کاری برروی سطوح، مشغول به فعالیت بوده و خدمات آسفالت‌کاری خود را در سرتاسر کرج به مشتریان ارائه می‌ دهد. این مجموعه علاوه‌ بر ارائه خدمات آسفالت‌کاری در خیابان، آسفالت معابر، باغ‌ ها، پارکینگ، کوچه‌ ها، مراکز صنعتی و غیره را نیز به‌ طور کاملاً حرفه ای انجام داده و دارای ماهرترین و باتجربه‌ ترین تکنیسین‌ ها و نصابان در این حرفه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت سرد

آسفالت سرد از مخلوط کردن سنگ دانه با املسیون یا قیر مایع به دست می آید که نیازی به استفاده از حرارت زیاد برای مخلوط کردن ندارد و در دمای محیط مخلوط می شود. از آسفالت سرد برای پر کردن چاله ها یا لکه هایی در سطح جاده استفاده می شود و انجام این کار نیازی به استفاده از حرارت یا گرما ندارد و به سرعت نیز قابل انجام است.