خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج

خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج, فروش قیر ایزوگام و انواع چسب ,بهترین ایزوگام

بهترین عایق های رطوبتی استخری در سراسر کشور

بهترین عایق های رطوبتی استخری در سراسر کشور : همانطور که در ابتدا گفتیم یکی از مهم‌ترین کارهایی که در ساخت و نگه‌داری استخر انجام می‌دهند، توجه به آب ‌بندی استخر آن هم به روش اصولی است؛ این امر مهم باعث می‌شود تا از نشت کردن آب در استخر جلوگیری شود. همچنین با استفاده از آب بندی استخر، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که استخر به مدت خیلی طولانی از نمای بیرونی خوبی برخوردار است؛ همچنین عایق ‌بندی استخر سبب حفاظت از استخر در برابر سرمای زیاد و یخ‌ زدگی می‌شود. کسانی که به استفاده از استخر علاقه دارند باید این موضوع دقت کنند که بیشتر استخرها؛ از ملات سیمان ساخته شده‌اند و عایق‌بندی این نوع استخرها از کارهای ضروری برای محافظت از استخر است. اگر توجه کافی به آب بندی استخر نشود، خیلی راحت آب به داخل استخر نفوذ می‌کند و بعد از گذشت مدت زمانی اندک باعث تخریب و آسیب به کف استخر خواهد شد.

 

بهترین عایق های رطوبتی استخری در سراسر کشور

عایق کاری استخر با مواد نانو از جدیترین روش ها است. این چسب به صورت مایع و شیری رنگ است که بعد از اجرا بی رنگ می شود. چسب کاشی آب گریز با چسب نانو استفاده از پلیمر های تقویت کننده ساخته می شود و علاوه بر استخر در سرویس های بهداشتی، سونا و جکوزی هم استفاده می شود. مواد نانوئی که در آب بندی استخر به کار می روند به علت ساختار پیچیده قیمت بالاتری دارند. به همین علت برای عایق استخر خانگی و استخر باغ گزینه خوبی هستند. در رابطه با بهترین روش عایق بندی استخر سیمانی دو روش وجود دارد. یکی اینکه هنگام آماده سازی ملات آن از مواد واترپروف کننده مانند کریستال شونده یا سایر مواد مشابه استفاده شود. دیگری اینکه پس از آماده سازی استخر، یک لایه ضد آب مانند واترپروف مایع، عایق رطوبتی نانو یا رنگ های مقاوم در برابر رطوبت را روی آن اعمال کرد . ترکیب دو روش فوق می تواند یک سطح کاملا مقاوم در برابر رطوبت را برای شما به ارمغان بیاورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق استخر بهترین عایق استخر, عایق کاری انواع استخر

معمولا عایق رطوبتی طی دو مرحله روی سطح اعمال می شود و استفاده از یک محصول با کیفیت می تواند این اطمینان را بدهد که استخر شما در برابر نفوذ مواد خورنده و آب های زیر زمینی کاملا مقاوم شده است. اگر می خواهید سطح وسیعی را آب بندی کنید، استفاده از واترپروف مایع سرعت کار شما را بالا می برد. زیرا می توان آن را با تجهیزاتی مانند اسپری روی سطح پاشید و بسیار سریع تر از سایر محصولات عمل می کند.