خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج

خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج, فروش قیر ایزوگام و انواع چسب ,بهترین ایزوگام

بهترین پوشش‌ های مقاوم در برابر اسید در کرج

 بهترین پوشش‌ های مقاوم در برابر اسید در کرج : قطعاً پوشش‌های ضد اسید در صنایع مختلف می‌توانند کاربری سازه‌های بتنی را در هر نوع شرایط آب و هوایی بالا ببرند. زیرا این نوع پوشش‌ها به راحتی سازه‌های بتنی را در برابر خوردگی شدید محافظت کرده و مانع از آسیب و خسارت آن‌ها خواهند شد.بنابراین انجام این‌ کار می‌تواند از حوادث ناگهانی در صنایع مختلف پیشگیری کند، از طرفی عمر سازه را تا حد مطلوبی افزایش دهند. پوشش‌های مقاوم در برابر اسید،  نوعی پوشش است که برای مقاومت در برابر خوردگی اسیدها تولید شده است. در واقع می‌توان گقت برای محافظت از طیف گسترده ای از مواد در برابر خوردگی و آسیب‌های مربوط به خوردگی از جمله خوردگی فلز، سطوح و واکنش شیمیایی استفاده می‌شود.   این پوشش‌ها انواع متفاوتی دارند که یکی از آن‌ها کاشی و کفپوش ضد اسید است که ارزش جذب آب پایینی دارد، به راحتی تمیز می‌شود، در برابر اسید، روغن و مواد شیمیایی مشابه مقاوم است و باکتری تولید نمی کند.

 

بهترین پوشش‌ های مقاوم در برابر اسید در کرج

مخزن اسید معمولاً به مخازن نگهداری اسید اطلاق می گردد. این مخازن عمدتاً از جنس فلز ساخته می شوند و بعید است مخازن نگهداری اسید از بتن ساخته شود. همچنین یکی از عمده ترین مخازن نگهداری اسید مخازن پلی اتیلنی می باشد. مخازن پلی اتیلن دارای مزایا و معایبی است. از مزایای مخازن پلی اتیلنی اسید قیمت آن است و همچنین سبکی آن. ولی مخازن اسید پلی اتیلنی تحمل آنچنان نداشته و مقاومت آن در برابر نور آفتاب کم است بعلاوه اینکه مخازن اسید از جنس پلی اتیلن با توجه به وزن مخصوص بالای اسید نمی توانند در ظرفیتهای بالا ساخته شوند.  عمدتاً جهت نگهداری و حمل اسید از مخازن اسید فلزی استفاده می گردد و به جهت جلوگیری از خوردگی آن داخل مخزن پوشش داده می شود. همچنین مخازن خنثی سازی از جنس بتن هم داریم که در آن اسید توسط قلیا و یا بالعکس خنثی سازی می شود. بسته به نوع اسید، دمای محیط و دمای کاربری، غلظت اسید، مدت ماندگاری اسید می توان از پوشش های متعددی استفاده نمود. در این نوشته سعی شده است به پوشش های مناسب مخازن اسید پرداخته شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش ضد اسید مخازن پوشش ضد اسید مخازن, عایق های ضد اسید

به دلیل حساسیت بسیار بالای سازه های بتنی پیش تنیده در برابر خوردگی، استفاده از پوشش های با مقاومت های بالاتر و همچنین استف

عایق ضد اسید, انواع پوشش ضد اسید


اده از پوشش های دوبل توصیه می شود. کلیه ورودی ها و خروجی ها باید طوری طراحی گردند تا بتوان به راحتی لایه های حایل (membrane) را در داخل آنها اجرا نمود. توصیه می گردد تا فونداسیون تجهیزات، پمپ‌ها و مخازن در صورت عدم وجود محدودیت های مالی، به طور کامل با استفاده از آجرهای ضد اسید یا سرامیک لاینینگ ساخته شود. در غیر این صورت فونداسیون ها می بایست به صورت بتنی ساخته شده و بر روی سطوح از پوشش های کاملا مقاوم استفاده شود. البته استفاده از هر کدام از روش ها به غیر از مسایل اقتصادی به ابعاد فونداسیون نیز بستگی خواهد داشت.