خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج

خرید ایزوگام مخصوص در تهران کرج, فروش قیر ایزوگام و انواع چسب ,بهترین ایزوگام

آسفالت حفاظتی جهت غیر قابل نفوذ کردن سطح راه : آسفالت حفاظتی معمولا به صورت یک پوشش موقت در صنعت راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد و از اجزای اصلی بدنه راه محسوب نمی شود. این لایه در اکثر موارد برای غیر قابل نفوذ کردن آسفالت و پیشگیری از فرسایش لایه اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آن می تواند لایه اصلی آسفالت که روی راه قرار گرفته است را تقویت نماید. اما باید حتما با گذشت 3 الی 5 سال، پروژه آسفالت گرم بر روی آن اجرا شود، زیرا پس از این مدت، عمر این آسفالت تمام می شود و ممکن است با گذر زمان به لایه اصلی آسفالت صدمه وارد شود.

آسفالت حفاظتی جهت غیر قابل نفوذ کردن سطح راه

این آسفالت برای مرحله به مرحله ساخته شدن یک راه و یا به عنوان یک رویه آسفالتی که در آینده تقویت شود، مناسب می باشد و تا زمانی که لایه های بعدی بر روی آن اجرا شوند، سطح خوبی را به وجود خواهد آورد. آسفالت که در دو نوع طبیعی و صنعتی موجود می باشد، کاربرد ها و استفاده های زیادی مانند صاف کردن جاده ها و راه سازی، ساخت باند فرودگاه و… را دارد. آسفالت صنعتی که توسط انسان ها ساخته می شود، از ترکیب مواد و مصالح سنگی با قیر به دست می آید و بر اساس کاربرد و نوع مخلوط شدن مواد با یکدیگر به انواع مختلفی مانند آسفالت گرم، سرد و حفاظتی تقسیم شده و توسط افرادی که متخصص اجرای آسفالت هستند، اجرا می گردد. آسفالت حفاظتی برای غیر قابل نفوذ کردن سطح راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه های موجود آسفالتی و بتنی، مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت این نوع رویه سازی (روکش) حداکثر ۲۵ میلی متر است که جزء سازه باربر روسازی راه محسوب نمی شود و عملکرد سازه ای ندارد. این نوع روسازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آسفالت حفاظتی آسفالت حفاظتی, انواع پوشش آسفالت


برای غیر قابل نفوذ کردن سطح راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه های موجود آسفالتی و بتنی، مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت این نوع رویه سازی (روکش) حداکثر ۲۵ میلی متر است که جزء سازه باربر روسازی راه محسوب نمی شود و عملکرد سازه ای ندارد. این نوع روسازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است.